January 14th.

Idag va jag hos sofia och kollade på film. sofia köpte lite fika till oss som vi gottade oss med framför tv:n. efter filmen tog vi oss en långpromenad runt solbacka och grind. har inte varit där runt på år och dagar. det var lite nostalgiskt och många minnen kom upp på vägen. i högsstadiet hängde jag en hel del där ute, speciellt i början. har många nördiga och pinsamma minnen därifrån. det var iaf lite mysigt med en eftermiddagspromenad tycker jag! jag borde börja med det.

Sen när vi tyckte att vi gått färdigt gick hem till sofia igen och kollade på början av simpsons filmen. sen skulle sofia iväg på gympa så då skjutsade hennes mamma och hon snällt hem mig på vägen. hade tänkt börja plocka ner lite julsaker nu, inte alla men det mesta iaf så jag har det gjort.

Dagens citat: Sofia " vem går upp här & kollar liksom? förutom vi"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0