jag undrar om någon ser att clowner inte ler

kom inte upp vid 10 som planerat, men med tvång tog jag mig upp vid 11 iaf. är så himla trött! det är kallt och mörkt. låg och kollade på sid & nancy i min varma säng, men var tvungen att gå upp eftersom jag var påväg att somna. somnar jag nu så kan jag inte sova ikväll, och jag planerar att somna tidigare ikväll. sid & nancy är en ganska bra film, skådespelarna gör bra rollprestationer men hur mkt av filmen stämmer in i verkligen? inte sådär jätte mkt skulle jag tro. sitter här vi datorn nu och nördar, lyssnar på charta 77 just nu och knaprar på halstabletter. fick en femmalott av mamma idag, vann 20 spänn! yeah baby.


< orginalet - gary oldman & chloe webb >

Kommentarer
Postat av: Millan

Grattis till vinsten! :)

2008-01-30 @ 19:38:11
URL: http://mileas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0