fet kärlek!

image361

till bröderna marx som är så fruktansvärt bra! deras sätt att agera och visa uttryck är underbart, comic acting när den är som bäst. jag inspireras väldigt mycket av denna sorts agerande när jag själv spelar teater. när jag och emelie övade "i väntan på godot" (som vi tyvärr aldrig spelade upp) använde jag mig mycket av deras kroppsspråk, det passade så bra i den typen av dialog. åh chico, han är så himla söt ^^ jag kan inte rå för det men jag tycker att han är så charmig .. om han ändå bara inte hade föds 101 år innan mig och varit död sen 60-talet .. suck.

andra liknande och underbara komiker som jag gillar är helan och halvan, charlie chaplin och the three stooges, fet kärlek till dem alla för deras underbara verk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0