fasoner.

gårdagen blev inte alls som planerat. jag & lina hade värsta planerna inför kvällen men inget gick vägen. vårt fia med hutt spelande får ligga på is fram tills löning, vi var så lata och det tog för lång tid att göra oss i ordning. vi kom också fram till att det nog inte var så kul att spela på två, evelina & therese bangade ju oss.

lyckades få med linda ut iaf, tillsammans åkte vi upp till mobergs med han som köpt linas hund. det var väldigt skönt med skjuts. mobergs var från början till slut ganska öken, när lina sedan övergav mig blev det inte bättre. då vart jag faktiskt lite sur  "jag kanske inte är arg imorgon, men just nu är jag fett arg", så sa jag och så är det, idag ska jag skälla lite lagom på henne sen är det lungt. jag blev iaf kvar på mobergs med linda, hade varit taskigt att tjata med henne ut och sedan bara dra så jag gjorde det bästa av situationen. vi hade ju ganska kul när vi gick hem iaf, blev underhållna av robert & roger som vi träffade där. och jag har ett nytt smeknamn för linda, ett väldigt fint sådant också .. hummern ;) klockrent. jag lägger upp bilder ifrån gårdagen lite senare, orkar inte det nu.

ikväll tänkte jag slappa framför tv:n. ska kolla på en av mina favoritfilmer hade jag tänkt, 'some like it hot'. fick den i julklapp efter en lång längtan. den är fruktansvärt rolig och bra, man kan inte annat än älska den. till denna sköning blir det poppade popcorn och skruvar, gott.

image367

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0