c'est la vie

fredagen blev ganska lyckad. vi hade det trevligt här hemma hos mig när vi gjorde oss i ordning och förkrökade lite. linda blev nöjd över våran suprise och bar de fina prinsess accessoarerna hela kvällen! mobergs var helt ok, det tråkiga var väl att det märktes att 90:orna börjar invaderat nattlivet. oh well, dom måste ju också få ha kul.

igår (lördag) fyllde linda år, då hade hon lite party hos sig. vi satt där och drack i ett par timmar sedan skulle de flesta ink. linda vidare till mobergs och då åkte jag hem. där väntade bröderna marx boxen som pappa köpt tidigare på dan! satte mig direkt och kollade på a night at the circus.

just nu gör jag inte så mkt. har väntat på lina i typ 4h. hon åkte in till n-tälje vid fyra tiden och skulle bara hjälpa nya ägaren till nora att klippa noras klor sen skulle hon komma hit, sa hon då. hon skickade sms nyss och bad om ursäkt för tidenfördröjningen och skulle försöka komma hit snart, så får se om hon kommer någongång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0