bad dog

sofiap skickade sms till mig kl 14 idag och keff som jag är såg jag inte det förens vid halv tio nu ikväll. jag är lika intresserad av min mobil som jag är i min vänstra lilltå ungefär. det hon skrev var iaf att stefan hade biljetter över till åkersberga revyn imorgon och att jag skulle försöka få tag i honom. vore guld om han har en biljett över till mig! vet ni hur sjukt roliga dessa revyer brukar va? förra årets låg jag nästan på golvet och garva under en sketch. har skickat ett sms till honom så får se om han hör av sig, seg som han är hör han säkert av sig i sista minuten. jag vet hur den gubben funkar. om det inte blir revy imorgon så kommer jag som planerat bara ta det lungt, halsen är fortfarande ganska svullen.

min hjärna är fan fucked. varje gång jag lägger mig och sover tidigt så vaknar jag varje gång exakt samma tid (kl 02) och kan inte somna av. så jävla kefft! jag vill sova nu, är så himla trött. men jag får väl försöka hålla mig vaken i 1 eller 2 timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0