turning the pillows round and round

idag råkade jag sova till klockan två fastän jag somnade ganska tidigt igår. gick och la mig efter titanic och somnade nästan direkt. har börjat söka jobb idag, håller på att skicka runt mitt cv till olika affärer. satsar just nu på att få ett butiksjobb. skulle helst vilja kamma hem ett jobb i täby, eller sthlms innerstad. vore kanoners!

emelie ringde mig tidigare ikväll, har inte pratats vid på väldigt länge vilket märktes. blev ett ganska långt samtal vilket var trevligt. ska ha våran länge planerade filmkväll på fredag, ser verkligen fram emot det. ska försöka träffas någon gång i veckan också och ta oss upp till roden och hälsa på stefan hade vi tänkt.

ska göra mig lite i ordning nu, sen ska jag lägga mig och kolla på cabaret. blev sugen på den. imorgon fortsätter jobbsökandet och jag ska försöka städa lite i mitt rum.

image429

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0