tjejsnack v.9

  • har du några djur, ras och vad heter de?
    - ja, en finfin kisse. han heter egentligen hassan (inte vi som gett honom namnet!) men vi föredrar att kalla honom haz, hassi eller bullen.
  • är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
    - det är många djur jag skulle vilja ha t ex en liten gris, en liten hund, en ödla & en schimpans! :D
  • är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?
    - en spindel, räknas det? jag skulle nog tacka nej till djur som kan döda mig lätt.
  • om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
    - förmodligen ett kattdjur.
  • finns det något djur du är rädd för, vilket?
    - spindlar! sen vet jag inte riktigt, skulle jag bo i djungeln så skulle jag säkert vara rädd för många djur.

http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0