there's always something

denna dag började bra sedan blir den lite mindre bra. sofia kom och hämtade mig i förrmiddags så åkte vi ner på stan. väntade på att sofias pengar skulle komma in, gick till café hörnan under tiden där sofia bjöd på god fika (ostfralla, chokladboll & loka). sen gick vi för att kolla ifall pengarna hade kommit, det hade de inte så vi tog oss en runda på stan och in i de flesta klädaffärerna. efter ännu 1h gick vi och kollade kontot igen, fortfarande inga pengar så vi tog bilen och åkte upp en sväng till kärleksuddan och satte oss där och njöt av det underbaara vädret. jag längtar verkligen till sommarn nu, can't wait! sen när det började blåsa åkte vi ner till staden igen och nu hade äntligen pengarna kommit in. blev ännu en runda på stan och sen skjutsade sofia hem mig.



när jag kom hem gick jag direkt in till kissen min som låg i mammas och pappas säng. tyckte han såg helt sliten ut och skulle ge honom lite kärlek när jag upptäckte att hela han var ty sönderslagen. hela ansiktet var fullt med otäcka sår och blod, inte konstigt att han inte såg så pigg ut! när jag skulle tvätta såren med desivon började han skrika och jag kände mig jätte hemsk, men jag var ju tvungen att tvätta dem. han är alldeles slut, bara ligger och orkar ingenting. det är hemskt att se honom så eftersom han annars är så livlig. han är ju min lilla bebis så jag har honom hos mig hela tiden och vaktar honom som en mamma ska. hoppas han mår bättre snart. ingenting får hända min älskling, då dör jag.

nu ska jag ta mig en joggingrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0