sparkles

min stund idag med emelie var toppen. hon kom hit vid ett tiden och då satte vi oss och fikade lite. kunde inte sitta i vardagsrummet eftersom att mamma lite väl högljuda vän satt där med mamma, så vi satt i min säng istället. passade på att äntligen byta julklappar med varann, sådär 2 månader sena. jag fick en mugg med oss på! jätte häftig och söt. sen fick jag även en liten guldig neccesär med änglatryck på. hon vet vad jag gillar den bruden ♥

åkte efter våra fika som planerat till gamla skolan. mötte upp stefan väl där inne, mötte även vidar som vikarierar lite där för stefan. gick tillsammans ner till cafeterian och satte oss där och pratade länge, ca 1 ½ h satt vi där. pratade om allt möjligt och hade det allmänt trevligt. jag är så avundsjuk på vidar som ska på lördag åka till usa och resa runt där i 2 månader. lät hur spännande som helst!

vilket skönt väder vi hade tidigare idag, varmt! kunde ha på mig tunnare kläder vilket var nice. när vi skulle åka hem var det däremot svinkallt och blåsigt som fan, midre nice när man var tunnklädd. skönt att emelie har bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0