sleepy

image475imorgon så ska mamma opereras då. hoppas att det går bra och hoppas att de gör rätt den här gången så hon slipper ha ont mer. har själv svårt för att lita på doktorer och tanken på operationer får mig att kvävas, och det är inte så konstigt med tanke på alla tabbar doktorer har gjort på mig. är lite nervös inför mammas operation, men förhoppningsvis går allt som det ska.

börjar bli ganska trött nu, ska nog lägga mig ner och kolla på tv en stund. förhoppningsvis kan jag somna i tid så jag kommer upp imorgon. lär först gå upp vid halv 5 när mamma åker och önska henne lycka till och sen lär jag sova fram tills nio typ. går jag upp senare än nio får jag väl lina efter mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0