like whoa!

emelies och min filmkväll igår var riktigt mysig. köpte smågodis och pommes pines att mumsa på under kvällen. pommes pines är gudomligt gott! det märktes att jag inte riktigt hade hjärnan med mig när vi handlade. "ko meter? vad är det? vad fan är ko meter?", "kattis, kometer. du vet, som finns i rymden..". nästan pinsamt så dum jag var, haha. hann med en hel del filmer, de 2 planerade + simpson filmen också. sen kollade vi på veckans avsnitt av hjälp också, får ju inte missas. när vi inte orkade se fler filmer så satte vi oss och kollade igenom skolkatalogerna från roden och lite gamla bilder som jag hade på datorn från när vi var typ 16,17.

jag har så grymt ont i min högra handled, smärtan är inne på sin fjärde dag. har ingen aning om vad jag gjort för att få så ont men det blir bara värre iaf. får ge det ett par dagar till och se om det går över annars får jag väl kolla upp det. är på dåligt humör idag för ingen fattar hur ont jag har. lina kanske kommer förbi senare ikväll, då kanske jag blir på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0