February 4th.

image419idag har jag legat mest till sängs hela dagen och hostat. väcktes av att jag hade sånt där fruktansvärt äckligt slem i halsen, ni vet sånt där slem som känns som snor typ. fyfan vad äckligt det är, får kvälningar så när jag får upp det i halsen. har legat och kollat på fanny och alexander idag. den filmen är så grymt bra, ett riktigt mästerverk! den har allt man kan önska sig i en film, fantastiska skådespelare och grym regi. allan edwall är en skådespelare som jag alltid tyckt om (ni vet hans som spelar emils pappa etc.), sen är jan malmsjö med också. jag kom på mig själv under en av hans scener som den elaka biskopen att jag tyckte han var så fantastisk. har faktiskt träffat honom! han brukar komma och kolla på sommarteatern och är jätte trevlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0