cold

pga att jag sov så länge igår så somnade jag sent inatt. somnade vid halv 6 och var tvungen att gå upp kl 7. snubbar från roslagsbostäder skulle hit och greja tidigt. gjorde mig lite i ordning när jag väl tagit mig upp ur sängen och sen åt jag lite frukost. bänkade mig framför tv:n i vardagsrummet medan gubbarna sprang runt här. trodde dem skulle vara här längre men de var klara efter ca 10 min, skönt. tvingade mig att vara vaken till våra bästa år reprisen och efter den bäddade jag ner mig och haz i sängen och somnade ganska direkt. skulle bara ha sovit tills våra bästa år började igen men sov lite längre ändå, får se reprisen imorrn igen. min förkylning har blivit bättre, jag hostar inte lika mycket vilket är skönt!

jag är fortfarande grymt trött, men får inte somna igen.
ska lägga mig och kolla på the war at home nu, sen ska jag göra nudlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0