chacka bella!

gårdagen var kanon! kom hem till sofia vid sex tiden och lämnade av lite saker där. en halvtimme senare åkte vi in till åkersberga. möttes av stefan inne på bergateatern, det var kul att träffa honom igen. har inte träffat honom sen vi firade honom i oktober. revyn var så sjukt jävla rolig! jag började garva så fort ridån gick upp och sen garvade jag mig igenom allt förutom dansnummrena. dom är väldigt duktiga dom som är med.

efteråt blev det utgång i åkersberga. gick och mötte sofias kompis cissi och hennes kompisar, sen gick vi till tommy's. det är typ åkersbergas svar på mobergs. väldigt litet, världens minsta dansgolv. men det var ganska soft ändå, toaletterna eller toaletten var däremot riktigt hemsk! fyfan. vid tre tiden hämtade sofias mamma oss och vi åkte hem. när vi kom hem la vi oss direkt och småsnackade lite tills vi somnade. vaknade vid nio imorse och kunde inte prata. jag låter verkligen hemskt idag. innan jag åkte hem kollade jag och sofia lite på team america och fyfan vad vi garvade, så himla rolig! måste se fortsättningen! åkte hem med 11.47 bussen, kände mig inte särskilt sexig med mina fula joggingbyxor och gårdagens smink men va fan, orkade inte gör mig i ordning.

dog nästan på väg hem från stationen, blåste något överjävligt. och nu, nu är det helt plötsligt snö igen! fuck that. när jag kom hem kollade jag lite på tv och sen sov jag en stund. kollade på film för en stund sen med brorsan, såg black christmas. den var inte bra alls! tänkte kolla på lite mer film om en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0