bored

jag har haft en sån himla seg dag idag. klockan ringde imorse vid 10 och jag hade inte alls någon lust att gå upp. så jag låg kvar i min varma säng med bullen, ställde klockan på 11 istället. måste ha stängt av den i sömnen sen för väcktes av mamma vid 12 och hade inte något minne av att klockan ringt. mamma skulle iväg till sthlm och jag tänkte att jag skulle se dagens avsnitt av våra bästa år. knäppte på tv:n och kollade lite på våra värsta år fram tills våra bästa år (jobbigt att de heter så lika) började. efter knappt halva programmet fick jag ont i huvudet, kändes och lät som jag hade en sandtavla där inne. så jag tyckte att jag kunde ta mig ännu en tupplur, ställde klockan på 14.00 och när klockan väl ringde där snoozade jag i en halvtimme tills jag tyckte att det var dags att gå upp på riktigt.

har typ rört mig som en sengångare här hemma. pratade med emelie i telefon en stund, skrattade så jag grät. ska träffa henne en stund imorgon! hon kommer och hämtar mig kl 13.00. får se henne framför ratten för första gången ;)
ska snart lägga mig och kolla på film, tänkte se vuxna människor. om jag inte har somnat vid 2 tiden så kommer jag kolla på en reality serie som jag olyckligtvis fastnat för. forever eden heter den och jag såg den redan 2004. nu har man börjat sända den om nätterna och jag kan inte låta bli att kolla. hemskt! alla har vi våra brister.

och ni måstemåstemåste bara se den här sjukt roliga sketcen
med andy samberg & zach braff! http://www.youtube.com/watch?v=jVZ93rbE8qc

Kommentarer
Postat av: Milea

En riktig toppensketch de där :P

2008-02-13 @ 01:10:33
URL: http://mileas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0