29 feb

idag var jag uppe tidigt. kom upp ungefär när klockan ringde, snoozade i typ 10 min. sen blev det frulle och jag lärde mig en ny sak: jordnötssmör är inte gott! mackan som bestod av just jordnötssmör åkte snabbt ner i papperskorgen, det fick bli gurka istället. mm, gurka.

har sprungit runt hela morgonen och letat efter kläder tills ikväll. hade en outfit i huvudet igår men den satt inte som jag skulle så då var jag tvungen att hitta en ny outfit, tror jag har hittat en nu som får duga. ska börja packa i ordning allt som ska med hem till lina och gör mig i ordning snart men jag känner att jag måste få en liten paus först. the klädissue really gjorde mig stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0