28 feb

denna dag har varit good. väcktes av lina runt halv 10 imorse, precis när jag hade bestämt mig för att sova till 10 så ringde hon. så himla typiskt lina. när jag hade pratat klart med henne var det lika bra att gå upp direkt så jag inte somnade om, lovade att ringde lina vid halv 12 för att se ifall jag skulle vara klar till kvart i ett när henne buss kommer in. vid 11.32 hade jag ännu inte ringt lina och lina ringde därför mig, värsta vad hon var punktlig av sig idag.

drog mig ner och mötte henne på bussstationen, sen blev det en sväng förbi ros där hon skulle lämna jobbpapper. sen ner på stan, syftet med denna dag var att shoppa lite tills imorrn. först blev det en sväng förbi house of pain för att se om cribba var där, vilket han inte var. glömde sedan bort att gå tillbaks senare. gick runt och kollade lite i klädbutikerna en stund. inne på åhléns sprang vi på evelina och therese som kollade på bokrean. gick alla fyra sedan till tullen och fikade lite, satt kvar ett tag och pratade och skrattade. det var väldigt trevligt. sen blev det shopping, kom hem med ett par nya svarta leggings och ett par svarta benvärmare från h&m.

imorgon blir det partay, ska bli så nice! det är 80-tals fest på mobergs! jag & lina har kirrat ihop passande outfits såklart. jag döör om de spelar video killed the radio star, ryser bara på tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0