merry christmas

GOD JUL PÅ ER!

jag fick det tråkiga beskedet imorse om att min farmor inte kan komma hit idag :( hon har blivit sjuk. en liten besvikelse då min farmor är med oss varje jul, blir inte detsamma utan henne. men men, finns inte så mkt att göra åt saken. förhoppningsvis blir det en bra jul iallafall, det tror jag :)

jag har fått pengar på mobilen! de som känner mig vet att jag inte har haft det på typ 1 år, men nu vänner så kan vi ha telefonkontakt igen ;) har annars hunnit med lite julfilmer nu på morgonen med bror, musses julsaga (som jag sett varje år sen jag var liten), blir alltid lite tårögd i slutet :p nyss såg vi på a muppet family christmas!

nu tänkte jag skicka iväg lite julhälsningar till mina käraste, sen börja göra mig lite julfin. senare kommer sofia förbi och switchar julklappar med mig, det blir nice :) hoppas alla får en fin jul! puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0