la la la la


gårdagen var verkligen trevlig! evelina hade gjort himlans julfint hos sig. vi fick en varsin pepparkaka med våra namn på, bjöds på lussebullar, glögg och julmust. vi hade det hur mysigt som helst. senare drack vi vin och folk började dela upp sig. vissa gick hem (för dom hade festat hårt dagen innen), vissa stannade hemma hos evelina och vissa drog ut till norrtäljes nattliv. jag, lina och anton hamnade på trädgårn och där blev vi kvar tills det var dags att åka hem.

1. monica 2. lina 3. therése 4. vidar 5. evelina 6. mattias 7. anton 8. linnéa 9. david 10. evelina & lina 11. lina & jag

idag har jag bara degat i soffan framför tv:n. varit lite bakis, men bara lite. nu ska jag lägga mig och se criminal minds reprisen sen blir det sova. imorgon ska jag till soffan och julbaka! godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0