christmas

nu lider julafton mot sitt slut. det har varit en lång dag och jag lär vara redo för john blund om 1 h eller 2.

vi har haft julklappsutdelning och kollat på film hela familjen nu ikväll. är supernöjd med klapparna jag fått! och de andra verkar nöjd med sina, verkar som jag hittade de rätta klapparna till slut :) anyways, jag fick de filmer som jag önskat mig (the dark knight! m.m.), sen fick jag en röd morgonrock av farmor som är grymt mjuk och skön. av bror fick jag bröderna marx silverbox! måste nog säga att det var min favoritklapp.

sen fick jag några klädesplagg, pengar som ska gå till teater hade jag tänkt och tjejtjaffs. av finaste sofia fick jag en ny svart sjal! jag förlorade ju min förra för några måndar och hon visste hur mycket jag saknade den så jag fick en ny likadan, fast finare :) sötnos!

min jul har varit fin! hoppas din också varit det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0