5 december

pust, vad mätt jag är! har ätit fet tacosmiddag med mor min. så gott!

fick en tråkig nyhet igårkväll. farmors syster har gått bort, så det har varit lite tung stämmning här hemma. jag tänker mest på farmor som måste vara så ledsen nu. hon sa alltid att astrid var mer av en mammafigur än syster till henne, dom stod varann väldigt nära. det kommer bli jobbigt för farmor när hon kommer hit till julen, hon brukar alltid hälsa på astrid och önska varann god jul eftersom hon bodde här i norrtälje. hon fick leva länge iallafall och hade ett bra liv.

jag ska nog bara ta det lungt ikväll och kolla på tv eller film med mamma. pappa är borta på julbord med jobbet i sthlm så jag tänkte hålla mamsen sällskap. imorgon ska jag till evelina på glöggkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0