16 december

nu är jag äntligen klar med julstädningen. skönt! höll på och städade i typ 3 timmar. kändes bra när jag var klar.

har satt i nya ljusa slingor i mitt hår ikväll, men de syns inte så mkt. mest slingorna vid luggen som blev ljusa. satte mest i dem för att få håret ännu ljusare, tänkte nämligen försöka mig på att färga håret rött till julen. får se hur det går, kan tänka mig att mörkrött skulle funka.

nu kollar jag på titanic. den filmen kan man se hur många ggr som helst utan att tröttna. både leonardo dicaprio & kate winslet är helt underbara i rollerna jack & rose. kommer väl börja storböla som vanligt mot filmens slut. jag har faktiskt förberett med papper brevid sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0