14 december

jobbig dag.

drömde knasiga drömmar inatt, vaknade av att jag storgrät i sömnen. var alldeles blöt om kinderna, haha. somnade om, vaknade med sprängande huvudvärk men tog mig upp och åt lite frukost, återvände sedan till sängen och sov lite mer. efter ytterligare 2 timmars sömn tog jag mig upp för jag hade tänkte ägna dagen åt julstädning och göra i ordning mitt rum, men så blev icke fallet. drabbades av världens mensvärk helt plötsligt och har legat större delen av dagen och kvällen halvt döende. ja, jag blir som ett litet barn när jag har mensvärk. eller kanske blir jag mer som en döende gammal gubbe? synd om mig själv tycker jag iallafall.

jag vet vad guds gåva till kvinnorna är nu! det är såklart värmekudden! man lägger sig med den på magen och efter några timmar mår man bra igen. alla kvinnor borde ha en sådan. min mage mår bra nu tack vare värmekudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0