1 december

är så himla trött just nu, skulle kunna däcka när som helst. men jag ska försöka låta bli.

har varit i sthlm hela dagen med sofia. meningen var att vi skulle handla juklappar men det blev inte så mycket sånt, sofia köpte väl 2st tillslut och jag kom hem tomhänt. större delen av tiden gick åt att kolla på alla snygga kläder som fanns runtom, självdestruktivt beteénde när man inte har pengar att köpa dem! julklappsjakten fortsätter.

det var ganska mysigt idag iaf, även fast vi hade önskat lite mer snö. vi gick förbi gamla stans julmarknad men det var inte så jätte kul så vi drog snabbt vidare. letade i en evighet efter ett fikaställe som inte var fullt och som hade veggo mackor. det finns inte många ställen som har enbart ostfrallor, är det så jävla jobbigt att göra eller? jaja nu börjar snart sista avsnittet av färjan. hade väl tänkt se det.


här har ni henne, min lilla vän sofia som jag tycker så mkt om ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0