why so serious?

åkte in till sthlm med camilla igår för att gå på bio. såg the dark knight och fan vad bra den var alltså! jag satt från de första sekunderna till slutet helt uppslukad av filmen. det här är helt klart den bästa batman filmen! och christan bale är den bästa batman. christian bale är bra sexig han, mm. skådisarna i filmen var alla klockrena! jag blir så himla glad av att se enbart bra skådespel. och bäst, bäst av allt är ändå heath ledger! med den här rollen hamnar han på en helt annan nivå, hans tolkning av jokern är helt brilliant! och han är faktiskt bättre än jack nicholson, jag tycker faktiskt det och jack är typ min favorit. med den här filmen lämnar han ett klart intryck av vilken fantastisk skådespelare han var och det är fruktansvärt sorgligt att vi inte kommer att få se mer av honom och hans talang. james dean, river phoenix och heath ledger, 3st fantastiska skådespelare som inte hann visa hur stora dom kunde bli.

se the dark knight! missar ni den, så missar ni något helt fantastiskt!



jag tänkte att jag skulle vara med i nästa batman film,
jag kan spela harley quinn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0