where is the good in goodbye?

kräftskivan hos linnea igår var sjukt trevlig! kom dit tillsammans med fredrik vid 7 tiden, då var evelina & moa redan där. vi drack välkommstdrink och kolla in linnea lägenhet, sen efter en stunds väntan åt vi en super mysig middag. jag åt en massa baugettskivor med guacamola, gottigottgott.

efter middagen satte vi oss i vardagsrummet med lite dricka och pratade. jag och evelina hade rejält kramkalas, vi kramades så vilt att vi ramlade av soffan haha. det finns många fina bilder på det! lite senare joinade sandra oss och ännu senare kom sabine förbi! sabine bor numer i sundsvall och jag har inte träffat henne sen förra sommaren, så det var ett kärt återseende. bruden var sjukt snygg i ny frilla och hårfärg :)

efter elva drog vi oss ut, några av flickorna skulle hämta ut pengar och sen åkte vi med partybussen upp till mobergs. varför betala för taxi när man kan åka gratis med partybussen? hade för ovanlighetens skulle väldigt roligt på mobergs. träffade även linda där uppe. klockan 6 var jag på väg hem, brorsan och charlie kom snällt och mötte mig så jag slapp gå själv. charlie var lite fuller och sa skönaste citatet: "när det regnar på jocke så har man inga rättigheter", vi har ingen aning om vad han surrade om haha.

idag har jag varit väldigt segt och gått runt i pyjamasen hela dagen. det första jag gjorde när jag vaknade var att bädda ner mig i vardagsrummet och kollade på batman forever med brorsan. såg den nyaste bring it on filmen med hayden panettiere som gick på tv. grymt dålig film! jag tycker inte om nån av bring it on filmerna särskilt mkt, brukade gilla den första men inte längre. förstår inte hur vissa kan ha den som favoritfilm. helt galet!

bilder från gårdagen läggs nog ut imorgon. nu ska jag läsa en stund sen se på film! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0