take a bow

gårdagen var trevlig och inte allför galen, vilket känns skönt såhär dagen efter. jag spenderade större delen av kvällen hemma hos smajo & linda, sedan begav vi oss ner till trädgården där vi blev kvar en stund. träffade hannaaa, hon fyllde år i torsdags så hon fick lite extra kärlek av mig igår. sen träffade jag leif som var med på kryssningen i våras, har inte träffat honom sen dess så det var ju lite trevligt. han har ett porträtt av buddy holly tatuerat på armen, hur coolt som helst!

meningen var att vi skulle till mobergs efter trädgården, och ja vi kom ju upp till mobergs men jag kom aldrig så långt att jag kom in. det tackar min plånbok för idag!

nu ska jag snart ta och slänga mig i duschen. om en stund kommer camilla hit. ska in till stan och gå på bio. äntligen ska vi se the dark knight! jag har stora förväntningar på den filmen. det sägs att heath ledger gör jokern nästan bättre än jack nicholson, och jack is the man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0