swing swing

idag har jag träffat camilla en stund. mötte hennes på stationen tidigt i eftermiddags och sen gick vi till biblioteket. hittade inte boken jag ville ha men fick med mig 3st andra böcker hem, alla med bröderna marx. det blir härlig läsning den närmsta tiden med andra ord. gick sedan en sväng på stan innan vi gick hem till mig och fikade lite. la oss i min säng och kollade lite på tv, fastnade framför barack obamas acceptence speech. fan vad bra det var. hoppas usa är smart denna gång och väljer rätt man som president!

tar det lungt ikväll. är alldeles för seg för att gå ut. har varit en snabbis till willys med mamma och köpte lite snacks. ska ta mig en varm dusch snart och sen lägga mig och läsa mina böcker. det är inte ofta man hör mig säga att jag ska vara hemma och läsa en fredagskväll ;) men nån gång måste man coola ner sig lite haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0