scarecrow

fortfarande sjuk. är förjävla uttråkad. finns inte så mycket att göra när man inte är på topp. typ nörda framför datorn, glo på tv och lyssna på bra musik. mina hörlurar sitter som fastklistrade i mina öron just nu. när man tvingas sitta hemma och ha tråkigt så är det ganska underbart att bara lyssna på musik och drömma sig bort.

jag har en väldigt envis hosta som vägrar att ge med sig. ska antingen imorrn eller ihelgen ta mig till doktorn och få recept på ny astamedecin. jag behöver verkligen den nu, mina luftvägar är sugrörs stora för tillfället. borde ha tagit mig till doktorn för länge sen egentligen, men jag har inte haft ork till det.

nu ska jag se family guy!
har föresten kommit på att jag låter som peter griffin ibland när jag skrattar, sexigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0