my minds all screwed and upside down

idag har jag varit på middag hos min faster i vallentuna. det var väl trevligt. min farmor och farbror var där också. jag har kollat på os nästan hela dagen. OS?! jag kollar aldrig på os eller friidrott överhuvudtaget. men jag hade inte så mycket annat val idag eftersom de andra ville se stefan holm. jaja, bortsett ifrån det så var det ganska trevligt hos faster. träffar ju henne inte allför ofta.

kom hem tidigt ikväll, pratade med sofia en stund och sen såg jag saved! som gick på 3:an. jag har velat se den filmen ett bra tag och nu har jag gjort det. den var väldigt bra, helt galen! mandy moore var faktiskt ganska rolig som ûber kristen. patrick fugit är söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0