lose my breath

idag har jag varit och fyndat på röda korset. fick med mig hem 2st skjortor för 15 kr styck, ett par marinblåa shorts för 5 kr (!) och en bok skriven av jonas gardell för ynka 5 kr. kände mig lagom nöjd när jag sedan traskade hem. fick även hem min baddräkt som jag beställde, även den blev jag nöjd med. nu väntar jag på en riktigt varm dag så jag kan åka hem till sofia och bada i hennes pool. åh, den som ändå hade en egen pool.

ikväll ska jag bara ta det lungt och det ska bli riktigt skönt. har blivit en hel del festande den senaste tiden, ska bli nice med en vit helg. kroppen måste ju få vila lite också. lär ta och glå på lite film ikväll, håller på med gudfadern 3 nu ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0