it's only me empty handed

kräftskivan igår var trevlig.
efteråt drog jag & sofia ut på krogrunda.
satt en stund på på G med grabbarna från kräftisen,
sen mötte vi freddie och gick till trädgår'n.
hamnade slutligen på teatern där bara var en stund.
vaknade idag med en väldigt ond tumme, ajsing.

ikväll har jag & bror min kollat på turtles!
det var ett kärt återseende av mitt gamla favoritprogram.
jag verkligen älskade turtles som liten,
hade bl a kläder och matbestick med dom på.
jag var lite kär i leonardo,
det säger sig ju självt hur kry jag är i huvet.
kär i en sköldpadda liksom..

teenage mutant ninja turtles
teenage mutant ninja turtles
teenage mutant ninja turtles



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0