you're squeezing my balls felicia

gårdagen ja. vad ska jag säga? galenskaper alltså. galenskaper som räckte och blev över. först var det ju lite oskyldigt pysslande uppe i gårdslokalen där jag och nadine hängde större delen av dagen. var duktiga och pysslade en hel del. jag hade otur under lotteriet, vann ingenting. men granngubben var snäll och gav mig en grodmugg som låter som en groda när man lyfter den! skit häftig. på kvällen när vi ätit klart drog jag och nadine vidare hem till benny där det var en massa människor. där började galenskaperna.

vaknade brevid felicia i min säng imorse och ångesten sköljdes över mig. åååååh fucking alkohol! vaknade väldigt tidigt. sprang ur sängen flera ggr för att kolla så jag hade fått med mig hem allting igår. efter ett tag väckte mitt springande felicia också. då berättade jag (som jag alltid berätter dagen efter en fylla) att jag hatar alkohol och att jag aldrig mer ska dricka en droppe alkohol igen! jag tog mig friheten att tycka synd om mig själv för att jag var så dum igår.

låg med gårdagens smink i min säng hela dagen med felicia och kollade på film. först signs och sen excrosisten. nu kommer inte jag kunna sova ikväll. eller jo, jag är så himla trött så jag däcker nog så fort jag lagt mig till sängs. hela den här dagen här kännts som en lång gång i the walk of shame. just det, nadines katt har fått ungar! hon fick dem i fredags och igår fick jag se dem, endaste 1 dag gamla. ni kan ju själv tänka er hur söta dem var! aja, hur mycket ångest jag haft idag och hur mkt knasiga saker jag än gjorde igår så var gårdagen ganska roliga faktiskt. fekat reunited!




dagen efter:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0