shake it, don't break it

redan säsongsfinal av prison break. dom har visat typ 4 avsnitt. suckilainen. men det är väl lika bra att dem slutar såhär inför sommaren, så man inte har en massa serier att sitta fastklistrad framför tv:n för.

idag har jag inte kännt mig fullt lika ensam som de andra dagarna. har pratat med lite folk idag. evelina ringde mig på dan. hon trodde att jag hade gått och dött utan att någon sagt det till henne. fick på köpet prata lite med freddy som evelina sprang på nere på stan. senare ringde felicia och räddade mig ifrån total tristess. vi pratade ganska länge i telefon samtidigt som vi pratade på den söta lilla chatten som vi upptäckte på facebook :) felicia har lärt mig att köpa folk där. haha. shopping är shopping liksom.

nu sitter jag och väntar på att how i met your mother ska börja. ska ligga och glo på tv ett tag, kan inte sova riktigt än.

image694

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0