rock 'n' roll heartbreak

jag tycker inte om att packa. känns bara som jag glömmer en massa saker. blir så himla stressad också, ska ju jämt ta allt på liv eller död. nu är jag iallafall klar med packningen, tror jag iallafall. ska bara springa runt och fixa lite sen drar jag till niklas (linas brosa) där de andra redan är. ska vara där en stund innan vi åker in. som tur var bor han ganska nära mig, så det blir inte alltför jobbigt för mig att gå dit med packningen på axeln. detta år har jag skippat roller väskan! den höll på att bli min död förra resan.

jaja, jag ska dra mig ifrån datorn nu och göra mig färdig.
vi hörs! om inte båten skunker, vilket vi hoppas att det inte gör! ♥ / K

image616

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0