okay

idag försökte jag vakna lite till liv. gick upp vid 10 när mamma väckte mig. åt lite frukost och kollade på våra bästa år reprisen. efter det fanns det inte så mycket att se på tv:n så jag somnade om och sov tills typ halv 3. har sen dess inte gjort så mycket. felicia var förbi här en stund ikväll. hon hade med sig lite natugodis vilket var namnam. det var härligt att träffa någon annan än bara min familj. satt mest vid facebook och hade oss.  vi har krig på facebook just nu. det är viktigt att äga rätt personer! jag och felicia skulle man kunna säga har en allians och ska prompt äga varann. nadine har storhetsvansinne och snor alla när man vänder ryggen till! åh, det är så fruktansvärt kul såsom vi håller på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0