i hurt myself today, to see if i still feel

fortfarande sjuk. har legat till sängs sen i onsdagsnatt. inte förens idag som jag orkar vara uppe och röra mig lite. de första dagarna orkade jag knappt sitta upp eller äta. idag åt jag för första gången på riktigt, annars har jag bara ätit nån macka och druckit vatten. är verkligen dunderförkyld, tror jag har fått en släng influensa eller nåt virus. ska avvakta någon dag till och se om jag blir bättre annars ska jag till doktorn och kolla. värst mådde jag i torsdags. då var jag nästan säker på att jag fått fågelinfluensan och skulle dö. jag hostade nästan sönder min hjärna.

har haft det så djävulskt tråkigt de här dagarna ska jag säga. bara glott på tv typ, och nu ihelgen var det förjävligt eftersom det bara gick en massa skit filmer. folk som har försökt få tag i mig på mobilen för ursäkta mig. har haft den på ljudlöst och inte orkat kolla den förens idag. får ringa tillbaks till alla när jag blivit bättre och orkar prata. just nu hostar jag mellan varje ord. har dessutom totalt lock för öronen så jag hör knappt. japp, allt är bara bajs.

men jag ska väl inte bara gnälla mig igenom detta inlägg. nåt kul kan jag väl få med. jo, jag har en ny pyjamas. den är jätte fin och skön, men haha jag ser verkligen gravid ut i den :) nu ska jag lägga mig och kolla på film. kan inte sova än. vi får se när vi hörs igen! godnatt!

image693

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0