bubblicious

denna kväll har varit ganska givande. har suttit och lyssnat på mina gamla band från sånglektioner tidigare ikväll. både de från musikskolan där jag gick i mellanstadiet och de från roden. jag saknar min gamla sånglärare ulricha när jag lyssnar på dem. henne tyckte jag om! hade så kul på lektionerna med henne. roligast var det när vi sjöng tillsammans för våra röster passade så bra ihop! sista lektionen jag hade med henne innan hon skulle bli mammaledig var jobbig, jag hade gråten i halsen hela tiden vilket man kan höra, har nämligen spelat in sista lektionen. det låter som jag har ett klot i halsen, haha. saknar både mina sånglektioner och teatern. har fan inte spelat teater på nästan ett halvår! abstinens.

det bubblade upp en ide i mitt huvud ikväll som jag verkligen hoppas kunna utföra. jag har en del saker på g nu sen ca 2h tillbaks. fan vad bra allt blir om det blir som jag vill! iiih, jag är jätte excalterad. kommer somna små fnittrandes inatt :) för idag tycker jag att jag är ganska bra.

nu ska jag snart sova, upp tidigt imorrn! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0