blank

jag har haft riktigt knasiga drömmar under sjukling dagarna. och vissa dagar har jag varit så borta i vaket tillstånd att jag haft svårt att skilja på dröm och verklighet. häromdagen drömde jag t ex att jag blev kallad till intagningsprov på skolan jag söker till och att jag verkligen var tvungen att komma dit och sjunga fastän jag var sjuk och knappt kunde prata. när jag kom till skolan tvingade dom mig att stå på scen inför alla sökande i en fullsatt aula och sjunga, jag kommer ihåg att jag valde att sjunga stand by me. när jag sedan vaknade kände jag mig förvirrade och var tvungen att tänka lite. jag var ju helt borta i feber så för en stund trodde jag att jag hade traskat iväg till skolan och gjort provet, sen kommit hem och sovit och nu vaknat. funderade ett tag till och kom på att jag nog bara hade varit hemma och sovit. tror inte att mamma skulle ha släppt iväg mig. haha. sen häromnatten drömde jag att jag var värsta kleptomanen och snodde kameror från mina kompisar. jag mådde lite dåligt över det när jag vaknade men sen insåg jag att jag bara drömt. ja, drömmar är bra lustiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0