blah

väntar på att få komma in i badrummet och tvätta mig, men brorsan tar ju evigheter på sig att duscha. han är fan värre än ett fruntimmer! kissnödig är jag också. ska gå och lägga mig när jag gjort mig i ordning, lär väl ligga och kolla på tv en stund. iaf fram tills jag sett reprisen av how i met your mother. jag tycker verkligen den serien är as rolig! typ för att dom är lika nördiga som mig och jag kan känna igen mig i deras funderingar, problem och känslor :)

imorgon ska jag komma upp i tid, har lyckats försova mig de senaste 2 dagarna. ska träffa lina imorgon och planera det sista inför kryssningen. ska förbi gamla skolan och ragga referensperson, har stefan redan men måste ha en till. jag hoppas på att hitta min gamla sånglärare! skulle vara nice att ha både min gamla teaterlärare och min gamla sånglärare eftersom jag söker till en sång och teater linje.

ska gå och banka på badrummsdörren nu, godnatt! ♥

image610

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0