9 april

idag har jag varit i sundbyberg då och kollat in deras folkhögskola som hade öppet hus idag. söker till deras sång och teater linje. fick vara med de nuvarande eleverna under deras repetioner, var jätte kul att se hur de arbetar. påminde ganska mkt om hur vi arbetade på roden. fick vara med på röstuppvärmningen vilket var kul! försökte att hänga på så gått det gick. nu vill jag ännu mer börja där iaf! verkar verkligen vara en skola för mig. hade inte tid att vara blyg idag så jag pratade med en massa folk där. hoppas nu på att få komma dit på intagningsprov!

resan till skolan från frescati var nästan outhärdligt. det var den gnälligaste bussen jag åkt med. sätena i mitten satt knappt fast och lät hela tiden, så fort vi svängde eller åkte över ett gupp gnällde dem. men värsta var bussdörren bakom oss. när det öppnades hade den världens hemskaste puffande. trodde jag skulle bli döv varje gång den öppnandes, kunde nästan känna hur det blödde i öronen.

och jag måste klaga lite över vädret idag också. seriöst, det funkar inte med snö var tredje dag! först är det sol, sen regn och nu snö. det är ju helt galet och så himla fel! nu får fan moder natur ge sig.

image638

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0