22 april

det blev inge åka till sthlm idag. det får bli en annan dag istället. anna kom förbi mig imorse och sa att jag skulle komma till nadine och sola med dem. satt fortfarande i min fina (not!) pyjamas, men bytte snabbt om och gick över till nadine. det var nice att bara sitta och chilla i solen. pratade om galenskaperna ihelgen. mindre kul när just mina galenskaper togs upp. nadine hade druckit en hel del kaffe och var ganska rastlös. mestadels sprang hon runt och pilla på saker.

när anna gick iväg till jobbet kom felicia. vi plockade ihop lite fika och tog oss ner till parken. det var lite jobbigt med alla småkryp men annars ganska mysigt. blir bättre när det inte blåser kyligt längre. blev kvar ett tag nere i parken iaf. sen tog vi oss hem igen. satt först uppe i lekparken en stund och prata, sen gick vi in till nadine och kollade på änglahund. den funkar inte på engelska. det ska vara svenska! det är en av få filmer som jag verkligen tycker är bättre på svenska. tommy nilsson is the shit.

jag sålde min själ idag. nu är även jag medlem på facebook. jag kunde inte längre stå emot pressen. har hitills inte hunnit göra så mycket med den. felicia har mest hjälpt mig fixa lite. jag har fått ett stripnamn iaf, jade dixonfire. dicks o nfire liksom, nice. får se om jag fastnat i facebook träsket, det återstår att se!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0