2 april

har sprungit runt med lina på stan hela förmiddagen. hon tokshoppade inför morgondagen. hon köpte bl a 2st skor på intersport för endast 800 kr. jag menar, 800 spänn för två par skor är inte illa pinkat! jag är jätte sugen på ett par old school adidas skor! innan vi gick ner på stan hann vi snabbbesöka gamla skolan. letade referensperson men knappt några lärare var där, resurs. hittade tillslut linda, min gamla kultur och idéhistoria lärare som gärna ville vara med referensperson. kom på såhär i efterhand att det kanske inte var det smartaste, jag var ganska lat på henne lektioner. lina bjöd på lunch och glass idag, väldigt snällt! när vi satt och försökte äta våra ostbaugetter kom vi fram till följande: vi har ingen klass :) satte du oss på fin resturang skulle vi bara sitta och stirra på tallriken.

var varm som en ko när jag kom hem. bytte snabbt om till min blåa klänning som är så himla luftig och skön! funderar på om jag ska ta mig lite mango och snaska på. men det är nog för jobbigt att fixa så jag bangar det, säkert middag snart också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0