10 april

hade verkligen ingen lust att gå upp imorse när klockan ringde. låg kvar i sängen en halvtimme och försökte samla på mig tillräckligt med värme för att sedan kunna gå upp. fortfarande bara regn. lite sol emellanåt. mamma sa att det var mitt dåliga humör imorse som fick solen att försvinna och regnet att falla. hmpf. klart jag blir arg när hon tjatar om att jag ska plocka fram tvätt när jag ligger och fryser.

helt galet att det redan gått 1 vecka sen vi drog på kryssning! dagarna bara flyger förbi. en som tycker att det är bra är sofia som flyttar hemifrån om ca 3 veckor nu.

idag ska jag passa på att se filmerna jag spelat in de senaste dagarna. har en ny marx film att se! åh, det var ren lycka när jag såg att en av de tidigare filmerna som jag inte sett gick på tv. ska bara se dagens avsnitt av våra bästa år, sen blir det film. jag hoppas att hela salem stalker grejen tar slut så jag kan slippa följa våra bästa år. jag måste ju se nu hur det slutar. this is why i need a job! så jag inte hakar upp mig på dåliga program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0