you saw me crying in the chapel.


här sitter jag och nördar framför datorn.
jag är rastlös och vet inte vad jag ska ta mig till,
jag kollar runt i rummet för att hitta något att sysslosätta mig med.
inget kul att sitta framför datorn heller men jag sitter här ändå.
lyssnar på musik genom mp3 spelaren eftersom det är föresent
att spela musik så att andra här i huset och huset över hör.
just nu lyssnar jag på en massa svenska klassiska ballader,
många av låtarna framkallar en hel del nostalgi.
jag är ganska duktig på att ha dålig musik i min mp3,
jag vet inte varför det blir så .. jag är väl helt enkelt knäpp.

sköna låtar på min mp3 som jag kan rekomendera är iaf;
the four tops - i can't help myself (sugarpie honey bunch). en härlig 60-tals klassiker.
ted gärdestad - för kärlekens skull.
we are scientists - be my baby. en cover på the ronettes.

just nu sitter jag och tänker på pengar och kläder.
jag längtar tills jag får mina pengar, vilket sker om ca 9 dagar ..
ja, jag räknar så desperat är jag! den 30:e, i shall wait for you.

nu ska jag nog göra mig själv en tjänst och dra mig ifrån datorn.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0