white party.

gårdagen var trevlig. åkte hem till linda som var ensam hemma strax efter kl 20 och när jag kom dit bänkade vi oss framför tv:n och idol med öl och drinkar. efter idol drack vi, snacka och linda gjorde sig i ordning inför kvällen. ringde och beställde taxi till kvart över tio så vi skulle komma upp till mobergs innan elva. taxin kom och vi åkte till esplanaden och mötte upp lina och co, sen gick vi vägen upp till mobergs. mötte upp en av lindas gamla klasskompisar på vägen också. kom till mobergs och där var det lång kö, vi förstod att vi skulle behöva betala. jag hatar när mobergs är knas, för ja det tycker jag att dom är ibland. white party på mobergs igår och när vi kom in lös alla vitklädda människor blåa eftersom dom kirrat med lampor och sånt. det var sjukt mkt folk igår, vet inte om det brukar vara såå mkt människor när det är löning. många bekanta ansikten. party all night long sen drog vi när mobergs stängde. hittade lina ute och började bege oss hem men fan va kallt det va så lina fixade skjuts åt oss alla ner till nisses där lina skulle stilla hungern. skulle åka med linas brorsa därifrån men vi gjorde andra planer, som sedan inte blev av utan vi skildes åt kort därefter. sällskapade hem med min käre vän magnusson en bit, han följde med mig en extra bit. sen när jag kom hem runt halv 5 slängde jag mig direkt i säng nästan.

idag är jag väldigt trött. inte bakis bara väldigt väldigt trött. ska ta det lungt ikväll med film och snacks.

image165

jag lyckas alltid se ut som en kuf på mobergs bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0