today's just like the others.

inatt sov jag verkligen bra, så bra har jag inte sovit på mkt mkt länge.
somnade någorlunda tidigt (tidigare än vanligt) och sov länge,
hade ändå inte lektion förens 13.45 så jag hade tid för sovmorgon.

åkte lite tidigare hemifrån för att möta camilla vid flygis 13.20,
vi brukar sällskapa upp till skolan de dagarna vi har lektioner ihop.
jag blir sjukt trött efter att ha cyklar, har inte cyklar på år och dar.
dålig kondition har jag också, icke bra.

väl på mattelektionen så var jag ganska okoncentrerad
och kunde inte riktigt fokusera på att räkna, men trots det så blev lagom mkt gjort.
ska sitta ikväll och räkna lite också så jag är klar med kapitlet tills imorgon.

vad tycktes om idol igår då? jag tycker programledarna flamsade runt alldeles för mkt.
som om carolina gynning inte skulle ha varit i sthlm tidigare?
dåligt med auditons var det också, visades knappt någon som var bra men fick
se att folk studsade runt och hade gått vidare men inte deras auditions.
hoppas programmet ikväll är bättre, or else.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0