stage slut!



nu är min teater igång igen och det känns skit bra!
jag gillar min lärare och min grupp, dem verkar va ett skönt gäng.

mitt föredrag på engelskan idag gick bra, "well prepared katarina".
direkt efter engelskan gicksprang jag till bussen och mötte upp mamma.
mamma fick vara mitt resesällskap idag då jag har noll lokalsinne på nya platser,
fr o m nästa gång kommer jag resa ensam vilket ska bli ganska skönt.

blev lite byten med tåg och bussar sen tillslut var jag framme.
kulturama ligger inte där det låg när jag sökte dit till gymnasiet.

idag var hela gruppen där, vi är 8 st tjejer och 1 kille ;) haha.
vi försöker lära känna varandra genom olika övningar,
körde mot slutet en varsin improvisation i 2 olika grupper.
min grupp spelade 4st interner i ett kvinnofängelse,
vår impro var ganska rolig och fyllde med catfights ;)

jag verkligen älskar att åka genom sthlm i mörket när alla lampor lyser,
så de ca 35 minutrarna jag spenderar på stadsbussen är mys.

imorgon ska jag ut och leta manus och annat grejs, godnatt! / K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0