so close, yet so far.

imorse var jag duktig och gick upp tidigare än vad jag egentligen behövde.
jag har ätit ordentlig frukost och hunnit kryssa runt i reklamen (min favorit hobby).
nu sitter jag och chillar lite, har gjort mig i ordning lite och gör mig klar snart.

ska möta camilla upp vid flygis lite innan lektionen börjar,
vi har våra 2 minuters tal idag. är lite nervös inför det, faktiskt.
direkt efter engelskan drar jag raka vägen till sthlm & kulturama,
ska bli så kul med teater! ser verkligen fram emot att komma dit.

missar idol ikväll men förhoppningsvis spelar pappa in.
taskigt slut förra veckan men ikväll får man reda på vem som gick vidare,
robert eller andreas? båda är jätte bra, men jag hoppas på robert!

felicia ringde mig för en stund sen, maskerad nästa helg!
iiiiiiiiiih, WE LIKE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0